سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنبور درمانی درجهان -پرورش زنبور ... experiential therapist bee

این وبلاگ بر اساس آیات الهی (سوره مبارک نحل ) و تجارب چندین ساله برای آشنائی به زنبور عسل و مواهب برجسته آن بمنظور سلامت انسان و توجه به حفظ و حراست آن در چرخه اکوسیستم دنبال می شود

قرآن بر خلاف طب کلاسیک صراحتاً از شفای انسان سخن م

    نظر
 خبرگزاری فارس: قرآن بر خلاف طب کلاسیک صراحتاً از شفای انسان سخن می‌گوید
محقق و پژوهشگر کبودراهنگی طب قرآنی:

قرآن بر خلاف طب کلاسیک صراحتاً از شفای انسان سخن می‌گوید 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ، جلیل بابایی بعداز ظهر امروز در همایش زندگی سالم در پناه قرآن و عترت با بیان اینکه امروز بشریت با بیماری‌های بسیاری دست و پنجه نرم‌ می‌کند، افزود: متأسفانه این که واقعه دردناک است که سرمایه‌داران دنیا بیماری را می‌سازند تا از سرمایه‌های خود را بیشتر کرده و بشریت را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه بحران امروز جامعه عدم شناخت خود و تغذیه است، اضافه کرد: امروز جامعه ما به سمتی رفته که خود و بدن خود را نمی‌شناسیم در حالی که گذشتگان ما این طور نبودند و مریضی‌های لاعلاج و غیرمسری این طورکه امروز هست، وجود نداشت.

استاد طب قرآنی با اشاره به ریشه حقیقی طب سنتی گذشته الهی بوده، گفت: طبیب تنها خداوند است اما امروز در جامعه ما وابستگی انسان به پزشکی است که حتی داشته‌هایش را نیز از غیر مسلمانان می‌گیرد.

وی وجود بیماری‌های مختلف غیر واگیردار از جمله فشار خون‌، دیابت، افسردگی و... را از دلایل عدم شناخت انسان از خود دانست و تصریح کرد: غذاهایی که ما در جامعه کنونی می‌خوریم، اشتباه و بدون شناخت است.

بابایی خاطرنشان کرد: علم رایج در جامعه امروز را دشمنان بشریت آورده‌اند، علمی که هر چهار سال عوض می‌شود و بعد از گذشت 150 سال هنوز نتوانسته راه درمانی برای بیماری سرطان بیابد.

وی یادآور شد: علم پزشکی رایج امروز تنها تجارت‌خانه‌های سرمایه‌داران صهیونیست را ثروت‌مندتر می‌کند در حالی که روز به روز شاهد بروز بیماری‌های جدید و نوظهور و ناشناخته هستیم که گریبان‌گیر مردم ناآگاه از دارو و تغذیه می‌شود.

پژوهشگر طب قرآنی افزود: برخلاف علم پزشکی رایج که پاسخ درستی برای درمان بیماری‌ها ندارد، در طب قرآنی درمان بیماری‌ها، علت بیماری رفع می‌شود تا درمان صورت گیرد نه این که صرفاً مسکن درد باشد.

وی اظهار داشت: قرآن ما فوق همه کتاب‌هاست و یکی از معجزات قرآن در این است که هیچ اشتباهی در آن وجود ندارد و باید بر اساس درمان‌های قرآنی به درمان بیماری‌ها پرداخت.

بابایی گفت: ما باید قرآن و عترت را سرلوحه خود قرار دهیم و طب را از آن استخراج کنیم نه این‌که در دانشگاه‌های‌مان به جای قرآن کتاب‌های لاتین تدریس شود.

وی اضافه کرد: در طب رایج، طب کلاسیک و حتی طب سنتی، شفا وجود ندارد در حالی که در قرآن صراحتاً از شفای انسان سخن گفته شده است.

استاد طب قرآنی بیان داشت: باید در قرآن تدبیر کنیم چرا که درمان تمام بیماری‌ها و نظم حیات اجتماعی بشر در قرآن آمده است، درحالی که با دوری از قرآن نظم اجتماعی به هم خورده است.

بابایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم غذاها را بشناسیم و بر حسب نیاز بدن و با شناخت، غذا بخوریم مصون از بیماری‌ها می‌شویم در حالی که امروزه بشر به سمتی می‌رود که تنها بر اساس لذتی که می‌برد غذا می خورد نه نیاز بدن.