سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنبور درمانی درجهان -پرورش زنبور ... experiential therapist bee

این وبلاگ بر اساس آیات الهی (سوره مبارک نحل ) و تجارب چندین ساله برای آشنائی به زنبور عسل و مواهب برجسته آن بمنظور سلامت انسان و توجه به حفظ و حراست آن در چرخه اکوسیستم دنبال می شود

تکنو لژی و آینده بشریت

    نظر

با سلام

واقعا اندیشه اید که صد سال پیش از زندگی بیشتر لذت می بردند یا امروز؟




گزارش تصویری: زندگی عشایر قشقایی | HiPersian.com


شاید بگوئید امروز ...چون علم و تکنولژی توانسته است  ما را در مسیر راحتی و سود آوری بیشتر از زندگی سوق دهد ! ولی باید عرض کنم  ما به ظاهر  در یک سر زیری و در یک شتابی قرار گرفته ایم  که انتهایش سقوط و نابودی است و اکنون هم اگر چه حس  خوبی از زندگی داریم و لی این اسمش زندگی نیست ...! بلکه  به مشابه کودکی می مانیم که با اسباب بازی هایش مشغول بازی است و نمی داند که چه اتفاقی قرار است روی دهد ...!
تمام مخازن و معادن را از رو زمین تا زیر زمینی در حال بهره برداری هستیم.. جنگلها و طبیعت را متصرف شده و با اندیشه ی پیشرفت از هزاران سم و کود در جهت نابودی زنجیره ی حیات  از ریز تا درشتش بر آمدیم و به قولی در بحث درمان چه ها که نمی کنیم  و لی به آمار  واقعی سلامت نگاه نمی کنیم .... مثلا می گوئیم  فلان بیماری را ریشه کن کرده و بر فلان بیماری فائق آمده ایم .... که باید بگویم  بسیار در اشتباه هستیم  ....!  ما در بخش سلامت اگر  به نکات کلیدی  توجه می کردیم خیلی بهتر بود (پیشگیری)... تا در مسیر درمانهای بی حاصل و مبارزه  با میکروبها و یرورسها و هر به ظاهر پارازیتی ....!