سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنبور درمانی درجهان -پرورش زنبور ... experiential therapist bee

این وبلاگ بر اساس آیات الهی (سوره مبارک نحل ) و تجارب چندین ساله برای آشنائی به زنبور عسل و مواهب برجسته آن بمنظور سلامت انسان و توجه به حفظ و حراست آن در چرخه اکوسیستم دنبال می شود

بیما ری MS و زنبور در ما نی

    

                                                               

     بیمار ی MS و علا ئم آن

                 به شما اطمینا ن مید هم بیماری( ام اس) با روش زنبور در ما نی بطور قطع و یقین در مان می شود.

البته روش زنبور در مانی که در اینجا به شما معر فی و اعما ل میشود کا ملا منحصر به فر د و دارای ابعاد گو نا گونی میبا شد که شا ید هر گز ندیده  و نشنیده با شید ! اولین پیا م آن این است که مطلقا برای در مان از شما مطا لبه وجهی نمی شود ...کا ملا را یگان ..زما نی که احسا س  بهبو دی کا مل نمو دید و تا ئید شد که سلامت خو د را با زیا فته اید ...انگا ه به اختیا ر شما ست که چگو نه جبرا ن کنید !

  مر حله ی بعد ...که شما را به دنیا ی سا ده و شا د و دور از دغد غه فکری می کشا نم ...!

و در یک گا م دیگر با ورزش رو حی و جسمی خا ص عقر به تفکر شما به عقب کشیده می شود ..و سلطان نیر ومند عقل شما روح شما را از بن بست زندگی خا رج میکند..!

و سپس با مثبت اندیشی و شا دی معقو ل و حذف همه ی پا را زیت های تفکر اتی به دو ران تفکر نو جو انی خو اهید رسید و هم آ هنگ با ان

سم زنبو ر عسل ( وسایر تو لیدات زنبور عسل ) با روش و اصو لی خا ص***  چو ن یک قیم شما را همر اهی و بسوی سلامتی بدر قه میکند.

                                           مطمئن با شید در مان شما حتمی و تضمین شده است .

با تو جه به اینکه این بیما ری به نو عی در افر اد ظا هر میشو د  که در مر احل اولیه به سختی تشخیص و بر خی از روی سهل انگار ی بی   

اهمیت تلقی نمو ده و بتد ریج و در یک دور ه چند سا له ( بخصو ص اگر  زمینه های تشدید آن ثا بت و یا قدر تمند شود)سبب زمین گیر نمودن فر د میشود .

بطور خلاصه علائمی را که افراد مبتلا به MS  تجر به می نما یند  ذکر با شد بدون نگر انی در راه بهبو د خو د اقدام نما ئید...البته هر گز با دیدن این علا ئم در خود  وحشت و ا ضطراب اینکه مبتلا به ( ام اس) هستید نشو ید چر ا که خیلی از بیما ری ها میتو اند بر خی از این علا ئم را داشته با شند.

1- اختلا ل در بینا ئی ( که مر احل گو نا گونی دارد )

2-درد ( نقا ط مختلف بدن)

3-بی اختیا ری اداری ( که اضطراب حتی  شا دی کا ذب می تواند بصور ت منفر د یا مشتر ک تحر یک کننده با شند)

4-ضعف ( بی حو صلگی ..بی خو ابی  . حس سستی اندام . ضعف جنسی.ووو)

5-بی حسی ( هم در اندام جسمی و هم در سیستم عصبی ارادی)

6-لرزش ( در اعضا ء مختلف)

7-خستگی

8-گر فتگی عضلات ( البته گا هی این علا ئم ظا هر و قطع شده و در صور ت تشدید عوا مل عصبی تثبیت می شو ند)

9-سر گیجه

10-اختلا ل در تعا دل بدن

11-فلج

12-مشکلات شنا ختی

13-افسر دگی

14-تغییرا ت خلقی                                      از منا بع دیگر هم بخو انید                                                         

1- با علائم ام‌اس آشنا شوید

2-سن ابتلا به MS در ایران 10 سال کاهش یافته است « پیشگو                                 

3-عسل درمانی
4-همه آگهی های در رابطه با عسل و زنبور در مانی
5_سلامت نیوز :سرویس خبری: سلامت:سندرم پای بیقرار خطر ابتلا به بیماری ...
6_Restless Legs syndrome(بیما ری rls)

برای بیما ران رو ماتیسمی و ام اس

برای اثر گذاری دقیق سم زنبو ر عسل محل گزش ..سا عت گزش ...شر ایط رو حی زمان گزش ...و شا دابی شما فو ق العا ده مو ثر است .

هر محلی را که احسا س درد دارید مو رد گزش قرار دهید ...و همان محل را بصو رت قر ینه سمت دیگر بدن خو د تحت تا ثیر سم قر ار دهید ( هر چند که احسا س در دی نداشته با شید)

روی مهر ه دو از دهم کمر خود به مر کزیت مهر ه دایره ای به قطر دو سا نتیمتر رسم کنید و مثلث متسا وی السا قینی را درو ن دایره رسم کنید رئسین مثلث روی محیط دایره قرا ر دارند....از یک را ئس به اختیار نیش زنبو ر عسل بگذارید و در جهت عقر به های سا عت با فا صله های مشخص و اندازه اختیا ری کا ر را ادامه دهید ...بعد از یک هفته 4 تا 5 روز استر ا حت  بیمار ..مجدد

کا ر را در ادامه مسیری قبلی ادامه دهید...واکنش های بیمار از جهت رفتاری و در دهای کم یا زیا د شده را  با ید در نظر داشت و بر اسا س آ ن تعداد نیش ( دوز سم) با لانس می شود .  اناتومی

تصویر

نمایش تصویر در وضیعت عادیبنا به در خواست بیمار محتر می از تهران                      
فو ائد بذر کتان

تحقیقات نشان می دهد خوردن بذر کتان خرد شده گر گرفتگی را در زنان یائسه که استروژن دریافت نمی کنند کاهش می دهد.
گرگرفتگی حالتی است که در آن دمای بدن افزایش یافته با قرمزی پوست ، تعرق یا لرز همراه است و می تواند باعث بی خوابی ، اضطراب یا بد خلقی شود و معمولا زنان پس از یائسگی این ناراحتی را تجربه می کنند.
دانشمندان دریافته اند که بذر کتان نه فقط گرگرفتگی را کاهش می دهد بلکه برای سلامت عمومی و روان نیز مفید است.
در این مطالعه مشخص شد گرگرفتگی در تعدادی از زنان که به علت نگرانی از تاثیر استروژن در ابتلا به سرطان سینه از مصرف این هورمون خودداری می کردند با مصرف شش هفته ای بذر کتان (‌?? گرم بذر کتان خرد شده در روز) کاهش یافت. همچنین اثر آن در بهبود خلق ، کاهش درد عضلات و لرز و تعرق توسط زنان شرکت کننده در تحقیق گزارش شد.