سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنبور درمانی درجهان -پرورش زنبور ... experiential therapist bee

این وبلاگ بر اساس آیات الهی (سوره مبارک نحل ) و تجارب چندین ساله برای آشنائی به زنبور عسل و مواهب برجسته آن بمنظور سلامت انسان و توجه به حفظ و حراست آن در چرخه اکوسیستم دنبال می شود

طرح نظرا ت و سئو الات شما

حضر ت علی (ع) می فر ما ید : دا نش فر ا وان است ولی عمل اندک

نظرا ت و سئو الات خود را در این بخش مطر ح کنید ..تا در همین قسمت پا سخ داد ه شود.

1- پا سخ به سئو لات ( طر ح خصوصی)

در مورد تغییرات در *** در مرد ان ... که مورد نظر این با زدید کننده محتر م بود ه است .

ابتدا لازم است  وا کنش بدن خود را به سم زنبور عسل بو سیله فر دی خبره ( مثلا یک زنبور دار ..یا زنبور در مانگر )  معلو م کنید و میزان واکنش را  برایم شر ح دهید ( اصو ل احتیا ط در این مورد قا بل اهمیت است)

در صورت عدم حسا سیت نسبت به این سم  6 ما ه وهر روز بصورت مر تب یکسا عت وقت در زمان معلو م که هر روز بشود در همان زمان تمر ینات را انجام داد اقدام کرد .

در روی عضو مورد نظر و بخشی از ستون فقرا ت نقا طی هست که با اثر گذاری سم در نو بت های مشخص ( و در نظر گر فتن واکنش کلی )

 می شود تا  با تسلطی که بتدریج پیدا خوا هید کرد خو تان در بدنتان این سم را وارد کنید ...که برای نو بت اول یک نیش ( دوز اولیه)

و برای نو بت های بعد ( نسبت به نو ع عکس العمل بدن شما)  تا 6 نیش در فا صله زما نی بین هر نیش 2 دقیقه  استفا ده شود.

در زما ن استفا ده از سم ( نیم سا عت بعد از اتما م تزریق سم) ...تمر ینات کششی خا ص که حتما با آب گر م و در شرایط  با نشا ط بدور از  تحر یکات ار ضا ئی تا 30 دقیقه انجا م می شود .

خور دن رو زانه  یک فنجا ن داروی گیا هی آ ویشن همر اه با کمی عسل بصور ت دم کرده  اقد امی است که در پا یان  کار تمرین صو رت می گیرد

و شما با ید بعد از این تمر ینات ..به آسودگی  و بدور از هر گونه حر کت تحر یک آمیز ( هم بستر ی و دفع منی ) فقط نشا ط روحی و اینکه با اند یشه مثبت  به روش خود مطمئن هستید کا ملا استر احت کنید و فیلم یا آهنگ منا سبی را در حا ل دراز کش گوش ویا ببینید.

لازم است گا ه گا هی تلفنی از پیشر فت رو حی و جسمی خود  وهر گو نه واکنش مثبت یا منفی مرا جهت راهنما ئی خود مطلع سا زید.

به امید اینکه مو اهب الهی را با شنا خت در ست آن بهتر بشنا سیم واز آن لذت حقیقی را ببر یم .  چر ا که لذت مشر وع  هدیه آ فر ید گا راست .

دو ست عزیز  وسا یر متقا ضیا ن محتر م  شما  با زنبور در مانی  به نتا یج شگر فی میر سید  که نه تنها مور د خا صتا ن بر اور د می شود بلکه از  سا یر  اثر گذاری ها ی آن هم بهر ه مند خوا هید شد..

تلفنی سو ال می شود برای در مان کجا با ید مر اجعه شود ؟

بنده  در شهر ستان کر مان هستم ..و برای بیما ر ان از سا یر شهر ستا نها ی دور مشکل است که مرا جعه فر ما یند ( چون  در زنبور در مانی حضور بیمار بصو رت رو زانه ضرو ر ی می با شد ) بد ینو سیله  در صو رتی فر د یا افر اد خیری بتو انند محل منا سبی در تهران ( که متقا ضی در مان زیا د ی دارد) در اختیا ر بگذار ند  به نو به خو د این خد مت الهی را به را یگا ن و برا ی اثبا ت قدرت در مانی آن تقد یم می نما یم .