سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنبور درمانی درجهان -پرورش زنبور ... experiential therapist bee

این وبلاگ بر اساس آیات الهی (سوره مبارک نحل ) و تجارب چندین ساله برای آشنائی به زنبور عسل و مواهب برجسته آن بمنظور سلامت انسان و توجه به حفظ و حراست آن در چرخه اکوسیستم دنبال می شود

درمان گرفتگی رگهای قلب با عصاره سیر و لیمو همراه

    نظر

طرز تهیه  معجون سیر ولیمو  برابر  تحقیقات 9 ساله به اثبات رسیده  جهت پاکسازی و رسوب زدائی رگها ((از  دانشگاه معتبر در آلمان ((دانشکده پزشکی ارلانگن)) با رعایت نکات  اساسی  نسبت به هر فرد به نتایجه فوق العاده ای خواهید رسید و نیازی به  هیچگونه  عمل  باز ارگانهای داخلی نخواهید داشت.... لازم به ذکر است که باید  اصول تغذیه و انجام عمل ورزش و دوری از آلاینده های محیطی و شیمیائی و نکشیدن سیگارقلیان وو و.. هرگز نوشیدنی های مضره و صنعتی را در سبد مصرف خود قرار ندهید و از استرس و اضطراب و غم و انده دوری کنید ...شاد مان بود  و خنده از ته دل حتی اجباری  ... تا می توانید از مصرف گوشت و غذاهای پخته شده و چرب دوری کنید ...به خوردنی های گیاهی طبیعی از میوه و گیاه  رو آورید ...گوشت گنجشک و پرندگان مجاز که چرای طبیعی دارند را بطور متعارف  وعقلانی  مصرف کنید  لبنیات را تا سرحد امکان  استفاده نکنید و جایگزین تامین کلسیم را  تاج خروس و سایر گیاهان  بنمائید( فرزند انسان از بدو تولد  فقط دوسال شیر می نوشد ...همچنین سایر موجودات  ) مگر موجودات شیر ده  برای تولید شیر غیر از گیاه  چیزی دیگر می خورند ...کمی مطالعه  عملی  شما را به نکات برجسته خواهد رساند  و مشاهده  خواهید  کرد  که به همان سلامتی  روحی و جسمی  اجدادمان که تنومند  و پر قدرت بودند  خواهیم رسید  و با این به اصطلاح  تکنولژی پرزرق و برق  که جسم و روح ما را درمانده و بسته در فضای  خانه های ساندویجی  غرق در مواد مضره شیمیائی  نموده  است مبارزه عملی  نمائیم  ...به گریه ی سایر موجودات  که از تجاوز ما انسانهای به حریم زندگی و  خوراکی آنها کرده ایم  بنگرید ...ما  از ابزار تکنولژی  بسیار  بد بهره گرفته ایم  ...میدانید  به نظر دانشمندان  در این مقطع از حیات موجودات در کره زمین در چه مرحله ای هستیم  ...تا کنون زمین چند مرحله   به  دوران نابودی  موجودات  رفته  و با ز تجدید حیات  پیدا کرده   که تنها عوامل  طبیعی در نابودی موجودات  در هر دوره  نقش داشته است ...ولی اکنون  که چند ثانیه (از بیست و چهار ساعت فقط بیست ثانیه) از نابودی ما موجودات  فعلی باقی مانده  نظر دانشمندان این است که  عامل  نابودی این دوره  عوامل  مخرب  همین تکنولژی  است  که  کره زمین را در قهقرای نیستی خواهد کشید ( سلاحهای اتمی – شیمیائی – سلاحهای مخوف و پنهانی مرموز – خوراکی های شکیل و خوش طعم  مضر – افکار مخرب و روابط بی قید وبند  غیر انسانی و اخلاقی –ووووو) به سوره های  مبارک قرآن و کتب آسمانی  مخصوصا سوره مبارک  نحل توجه دقیق بنمائید.....................

طرز تهیه  سیرو لیمو

30 عدد حبه ی سیر را پوست بگیرید و همراه با ۵ عدد لیمو ترش (شیرازی)  یا سه عدد لیمو ترش سنگی بزرگ با پوست که قبلا هسته های آنها را گرفته اید، در هم زن (میکسر) بریزید( یک لیوان آب از یک لیتر آب اماده کرده به آنها اضافه کنید)... پس از آن که همه ی محتویات در میکسر له شد، بقیه  یک لیتر(سه لیوان باقیمانده) آب را مخلوط نموده( اگر آب چشمه کوهستان باشد بهتر است  از آب معدنی استفاده نکنید) و بجوشانید (نکته ی مهم: فقط و فقط، یک بار جوش بخورد با اولین قل  ماده را بردارید).

پس از سرد شدن مجددا یک بار دیگر مخلوط را میکس کنید و محتویات را داخل یک شیشه( ظرف پلاستیکی هرگز استفاده نکنید) بریزید و در یخچال نگهداری کنید.. و برای هر نوبت استفاده  مخلوط را خوب بهم بزنید و هر گز از نصف استکان معمولی در یک نوبت بیشتر استفاده نکنید!

استفاده این ماده  برای هر فرد متفاوت است  چرا که اگر خود سرانه استفاده شود امکان ایجاد مشکلاتی  در گرفتگی  شریانها و وریدها بدنبال خواهد داشت پس شما  بهتر است    با متخصص فن مشورت  کنید تا میزان اولیه مصرف را  تا یک هفته  با دقت خاص  تنظیم کنید  اگر در فاصله زمانی یک هقته  احسا س خوبی داشتید  باید از این ماده  به ترتیب زیر  9 هفته  مصرف کنید تا نتایج کامل  و موثری را بدست آورید در غیر این صورت  سیکل و عملکرد این ماده ناقص خواهد بود ..

روز اول قبل یا بعدا از صبحانه  یک قاشق سوپخوری ( اگر معده شما درد نگرفت و ناراحت نشدید قبل از صبحانه ولی اگر احساس درد و ناراحتی کردید بعد از صبحانه ) ...با این میزان اگر در طول روز هیچ  حس منفی و درد روی قفسه سینه نداشتید  روز دوم دو قاشق  و به همبن ترتیب روز سوم سه قاشق و روز چهارم چهار قاشق ( اگر هیچ احساس منفی و دردی در ناحیه ی قفسه سینه نداشتید ) میزان مصرف روزانه شما نصف استکان برای همیشه است  و این کیل برای افرادی که احساس درد درقفسه سینه بعد از مصرف اولین قاشق می کنند  به میزان یک قاشق مربا خوری  است  تا بتدریج  بعد از چند هفته میزان را بالا برده و به همان نصف استکان معمولی برسانند( و در صورت لزوم مشورت داشته باشند)

بخاطر داشته باشید  در زمان مصرف این معجون  تا سه ساعت هرگز نباید بخوابید و یا دراز بکشید بلکه بصورت عادی  سعی کنید شادی کنید و تحرک  معمولی داشته باشید ..هرگز بعد از استفاده  به غمزدگی فرو نروید  و تا می توانید شاد و خندان باشید حتی الکی...  بعد از هفت روز (یک هفته )  4 روز استراحت کنید (  معجون مصرف نشود) سپس با توجه به تذکر بالا  هفته دوم را با نصف استکان شروع  و بعد از پایان هفته دوم مجدد 4 روز استراحت و سپس  هفته سوم را به همان روش  و رعایت تذکرات  با نصف استکان انجام دهید ....در پایان سه هفته به این طریق  شما باید 8 روز استراحت کنید ( معجون را مصرف نکنید )بخاطر داشته باشید هر گز و تحت هیچ شرایطی از نصف استکان معمولی از معجون بیشتر  ننوشید

بعد از  8 روز استراحت دقیقا سه  هفته ی دیگر با اصول سه هفته اول از معجون استفاده کنید ( در سه  هفته دوم و سوم لازم نیست  میزان مصرف را از قاشق شروع کنید  مگر به مشکلی برخورد کرده باشید )

بعد از انجام سه هفته دوم باز 8روز استراحت و سپس سه هفته سوم را به همان طریق سه هفته اول و دوم انجام دهید توجه داشته باشید  که  با اتمام این دوره  (9 هفته ) شما برای یک سال  از خطر گرفتگی رگهای مصون بوده  و با رعایت اصول ذکر شده بالا و دوری از استرس و اضطرابها از هر جهت  در مسیر سلامتی خواهید بود

 زنبور درمانی درجهان  برای بیماران خود همراه با این معجون  در مرحله ی میکس اولیه  پودر گیاهی( جغک) را به نسبت 20 گرم  در میزان تعیین شده اضافه  که سبب  عملکرد بسیار بالای  معجون  در متابولیسم  کلی بدن و  شادابی بسیار می گرددد .



عصبانیت و چگونگی کنترل آن

مهارتهای کنترل عصبانیت را بیاموزید تا استرس را در خود کاهش دهید. یکی از بزرگترین موانع در راه تحقق موفقیت شخصی و شغلی عصبانیت می‌باشد...

وقتی نمی‌توانیم عصبانیت خود را کنترل نماییم از چند جهت دچار آسیب می‌گردیم:

عصبانیت توانایی ما را برای خوشحالی از بین می‌برد  زیرا عصبانیت و خوشحالی در تضاد با یکدیگر هستند.

عصبانیت موجب خارج شدن روابط خانوادگی و دیگر روابط از مسیر صحیحشان می‌گردد.

عصبانیت موجب کاهش مهارتهای اجتماعی، سازش و مصالحه شده و دیگر روابط را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.

عصبانیت به معنای از دست دادن کار است، زیرا روابط را نابود می‌کند.

همچنین عصبانیت به معنای شکست در کاری است که در صورت عدم عصبانیت و داشتن خلقی نرمتر میتوان موفقیتی در پی داشت.

عصبانیت منجر به افزایش فشار و استرس می‌گردد (و این رابطه دو طرفه است، عصبانیت منجر به افزایش استرس و استرس موجب عصبانیت بیشتر است)

در هنگام عصبانی بودن ما دچار اشتباهات بسیاری می‌گردیم، زیرا پردازش اطلاعات در آن هنگام برای ما مشکل می‌باشد.

اکنون افراد از خطرات عصبانیت و نیاز برای مدیریت و کنترل آن با سوختن مهارتها و راهکارهای لازم آگاهی یافته‌اند. برای برخی از افراد مدیریت و کنترل عصبانیت آسان و راحت است.

مهارتهای کنترل عصبانیت را در خود رشد و توسعه دهید

افرادی که کنترل عصبانیت در آنها سخت و دشوار است نیاز به برنامه‌ای برای کنترل عصبانیت دارند. نکات زیر، مسائل مهمی می‌باشند که به شما در کنترل عصبانیت کمک می‌کنند. این نکات را به خاطر سپرده و به‌کار بندید.

 نکته اول :
این سوال را از خود بپرسید: «آیا این موضوع 10 سال دیگر هم برایم مهم است؟» به این وسیله می‌توانید مسئله را از دیدگاهی آرامتر بنگرید.

 نکته دوم :
از خود بپرسید: «بدترین نتیجه مورد عصبانیت من چیست؟» اگر کسی در پای صندوق فروشگاه از شما سبقت گرفت، سپری کردن سه دقیقه بیشتر، مسئله‌ای آنچنان مهم نمی‌باشد.

نکته سوم :
 تصور کنید که خود شما نیز همان کار (کاری که موجب عصبانیتتان شده است) را انجام می‌دهید. با خود رو راست باشید. قبول کنید که گاهی اوقات شما نیز جلوی یک راننده دیگر درمی‌آیید... بعضی مواقع این مسئله تصادفی است. آیا نسبت به خود نیز عصبانی می‌شوید؟

نکته چهارم :
از خود بپرسید: «آیا طرف مقابل این کار را به‌طور عمدی نسبت به من انجام داده است؟» در بسیاری از مواقع متوجه خواهید شد که این مسئله فقط در اثر بی‌دقتی و تعجیل رخ داده و کسی نمی‌خواسته شما را ناراحت کرده و بیازارد.

نکته پنجم :
سعی کنید قبل از گفتن هر کلامی تا عدد 10 بشمارید. انجام این کار رابطه مستقیمی با عصبانیت ندارد ولی می‌تواند صدمات ناشی از عصبانیت را به حداقل برساند.

 نکته ششم :
 شمارش تا 10 را با روش‌های جدید و بهتر انجام دهید مثلا این کار را با یک تنفس عمیق بین هر شماره عملی سازید. تنفس عمیق - از دیافراگم - به افراد کمک می‌کند تا احساس راحتی کنند.

 نکته هفتم :
می‌توانید سرعت شمارش اعداد را کندتر سازید. مثل شمارش شیوه قدیمی، یک کشتی بخار، دو کشتی بخار و... شاید شمارش کشتی بخار زیاد خوشایند نباشد، به‌جای آن می‌توانید بشمارید: یک شکلات، دو شکلات و... یا هر چیز دیگری که برای شما خوشایند و خنده‌دار باشد.

نکته هشتم :
تجربه‌ای آرامش‌بخش را تجسم نمایید. چشمانتان را ببندید و در ذهن خود سفر کنید. این کار را در مکان‌های امیدبخش و به دور از استرس انجام دهید.